"Meggyógyultam". Egy kis segítséggel, plusz belső elhatározások. Elmondhatatlanuljó érzés. És tényleg jól vagyok. Érzem az egész testemben, lelkemben. Már nincs rajtam az a súly, és az elkeseredés mázsája is megszűnt. Meglátjuk majd a jövőt, fölösleges aggódni rajta. Pedig annyimindent akartam írni, erre most alig jut eszembe vmixD Csak hallgatom a zenét, becsukom a szemem, és hagyom h hullámozzanak lelkemben az érzések, élmények, pillanatok. Nyugalom vesz körül -nagyjából-. Olyan gyönyörű zenéket találtam :O Képtelen vagyok koncentrálni miattuk, kikapcsolni, meg mégképtelenebb:D Imádom a zongoraszót....további kedvenc hangszereim pl: hegedű, hárfa, nagybőgő, gitár, fuvola. Most rohadt titkolózó leszekxD Nem nehéz kitalálni, miért jöttem rendbe. Kifejteni viszont nem fogom. Mert amiről először sokáig azt gondoltad h úgy van, és márpedig úgy lesz ahogy elhatároztad, 1 másodperc alatt megváltozhat....és rájössz, h pedig ez így lesz jó, nem úgy ahogy elgondoltad. Ezt jól megaszontam:D

Filmajánló. The Return of the Living Dead. Kötelező darab minden elborult ill. zombik iránt érdeklődő elmének:D Hát nem mai film, azt hiszem 80-as évekbeli. De rohadtjó-szó szerintxD-:D A zenéje meg külön pluszpontot érdemel.

Jah, tudom miről akartam még írni. A romantikáról. Egyre többször vetődik fel bennem a kérdés "Léteznek még vérbeli romantikus pillanatok?". Bár most ez így elég hülyén jön ki, mert nemrég tapasztaltam, h igenis léteznek:D Szóval léteznek. Csak megfelelő partnert kell találni, ami valljuk be, a mai világban elég nehéz. Az erkölcsök leromlottak, egyretöbb az olyan agyilag korlátolt hímnemű egyed, aki kb a "jó a segged, kő kóla?" szinten van... sajnos ez elég siralmas. Mindenki hallott már arról a történésről, hogy "amikor megszűnik a világ körülöttetek". Ez is létezik, és nem feltétele a Szerelem. Alapból, az igazi, édes romantikának nem feltétele. Majd amikor már Szerelem is van, az már csak hab a tortán, az mégjobban megédesíti a dolgot, végülis az "teljesíti be" ha úgyvesszük. Legalábbis szerintem. Érdekesen állok a Szerelemhez most. Sajnos eljutottam odáig mostanra, h félek tőle. És jobban fogok vigyázni vele, nem engedem magamhoz az érzést túl hamar. Csak amikor már teljesentotálisan biztos leszek benne.  

SzépÉjt.

A bejegyzés trackback címe:

https://nitta-in-a-fantasyworld.blog.hu/api/trackback/id/tr543396571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása