Ezerésmilliárdbocsánat h régesrégen írtam. Megváltozott pár dolog. Szépensorban elmesélgetem.

*Endoval kicsikétnagyon megváltozott a kapcsolatunk. Egymásba szerettünk, és együtt vagyunk. Ha úgyvesszük, én, az egymásba szeretésünk volt az utolsó lökés affelé, h szakítson a barátnőjével. Mert AMÚGYIS megtette volna. Szóval mielőtt egyes primitív egyének mégprimitívebb agyában -akinek nem inge....- megjelenne az a legjobban baromságnak nevezhető kommentár h elvettem őt a bnőjétől, annak kedvesen tanácsolom, h vegyen 1 új agyat. Vagy h egyáltalán vegyen agyat^^ Kedveseim, ha így történt volna, akkor merőben másként történtek volna a dolgok. Ezt minden nő tudja. Mert ugyebár a "női praktikák", amiket én egyáltalán nem alkalmaztam, sem most, sem soha. Mert nemvagyok ilyen. És nemhiszem, h bocsánatot kellene kérnem, v rosszul kellene magamat érezni. Ez olyan, mintha azért kéne bocsánatot kérnem, mert vannak érzéseim. Endo esetében ugyanez. És nemakarok ebből több konfliktust SENKIVEL, mert egyrészt óvodás, másrészt meg olyanok is beleszóltak és véleményt mondtak akik rohadtul nem ismerik a helyzetet, csak hallottak kb 1 tőmondatot amiből rögtön levonták a marhaokosnak és bölcsnek gondolt következtetésiket, pedig köbö SEMMI közük nincs hozzá. Szóval ennyi. És tovább kell lépni...mert az Élet zajlik, és nem várja meg amíg talpraállsz. És fel kell nőni. És nemakarok ezzel senkit bántani. Csak jótanácsok.... Szeretem éskész. Meg Ő is engem éskész. Szabadnak, és ami a legfontosabb, teljességgel Önmagunknak érezzük magunkat egymás mellett -ezt jól összeraktamxD-. Ennyipont

*Koli. A szobánkkal már kibékültem, sőt, megszerettem. Egész otthonos lett. Hárman vagyunk amúgy, és tökjól kijövök Timivel meg Orsival. A budikkal meg a zuhanyzókkal, de főleg az előbbivel sosem fogok kibékülni sztem. Maga az egész hely lepukkant egyébként. De mondom, a szobánk már tökjó. A budi viszont olyan koszos, h kábé semmit sincs gusztusom megfogni. Namindegy. Pont.

*Suli. Tetszik. Mondjuk van olyan tantárgy amit már most rühellek, dehát előfordul, szóval ezvan. Egy fiatalember döbbentett rá, h lószart sem törődök a "szakos kollégákkal" megúgy az egyetemi közélettel. Bizony, ilyen antiszoc vagyok. Nem járok el a bulikra megilyenek. Egyszerűen....bttul nemérdekel. Elvagyok én ígyis, és tökjól érzem magam. Persze vannak akikkel többet beszélgetek, meg kedvelem őket-szobatársakon kívül, mert ők is odajárnak, csak Timi germanisztikás-: Ákos(főleg), Peti(főleg), Zoli, lányok közül Kati, Virgi, meg akinek mégmindig nemtudom a nevét, sötöbö.....xD

*Haj. Újra fekete, vagyis kékesfekete vagyok^^ Már hiányzott. És ez a szín áll a legjobban.

*Videó. WÁdám írt, h már a közepénél jár, és mihelyt készlesz a "vázlat", szól. Már nagyonvárom^^ Ez a szexintáncolós videó, amiről már írtam pár bejegyzéssel ezelőtt.

Ééééés úgygondolom ennyi:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nitta-in-a-fantasyworld.blog.hu/api/trackback/id/tr412335684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MoonTiger 2010.10.04. 16:48:04

Igazán megtisztelve érzem magam, hogy meg vagyok említve :D Amúgy.. sexintáncolós videó? o_O Sokról lemaradtam, hogy nem olvastam ezt a blogot úgy tűnik :D
süti beállítások módosítása