Húhahó. Rég írtam. Most csakúgy rámjött újra. Lehet h semmi értelmeset nem fogok szülni, csak kedvem van írkálnixD Igazából rossz kedvem van. Azt a rohadthullámzóshangulatosszeszélyesmindenemet!:C De milyenjó színű az új körömlakkom*-* Hiányzik az a majom. Annyira erős tudtam lenni, de Ő ellágyított. Ez rohadtjó, meg nemis. A jó részét nem kell magyaráznom szerintem. Nemjó azért, mert megint zsupsz van, amit az én esetemben nem szabadna. Túl gyorsan kötődöm mégmindig, és rögtön beleélem magam dolgokba már az első kellemes pillanat után. Mindenem megfeszítve próbáltam nem ilyen maradni. De sajnos nem sikerül. Ez nem azt jelenti h gond van Vele. DEHOGYIS:D *elolvad* Sőt.... Csak félek. Ennyi. Tisztában vagyok vele, h rengetegszer fogok még pofára esni, csalódni, stb. Csak az utóbbi időben túl sűrűn történtek ilyenek. Szóval azt hiszem érthető, h félek. De ezt igyekszem minélinkább nem figyelembe venni. Mert fölösleges, sőt, bajt hozhat. Ez egyébkéntsem állandó állapot, csak most felsejlett bennem és gondoltam leírom. Amúgy imádok Vele lenni. De mindennek eljön az ideje. Szóval nem tervezgetek előre. Megbeszéltünk valamit, és tartom magam hozzá. Abban biztos vagyok, hogy kivételes egyén. Imádom^^
 

A bejegyzés trackback címe:

https://nitta-in-a-fantasyworld.blog.hu/api/trackback/id/tr233522094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása