SzépJóMajdnemEstét!^^

Tanulás. Kb semmi nem lett belőle mert egésznap mászkáltamxD Jól is esett. Végül úgy döntöttem nincs kedvem senkihez. Ill. van akihez igen. De ezt hagyjuk:D Elfáradtam kicsit.

Összképhatás. Tegnap jót "buliztunk" Drágaságaimmal: Jackbácsi, Viki, Gwen, Gergő. Imádom Őket<3 Most nem táncolás volt, hanem csak beültünk sörözni, aztán meg teázóba. Volt egy hasznos beszélgetésem egy "jéé, szia, Te is itt vagy? dejó:)" ismerősnőmmel, örültem neki tényleg. 

Álom. *zavartkuncogás* xD Érdekes volt:D Mostanában megint nagyon rákattantam az Amerikai Psycho-ra, bár Christian Bale ellen olvadásgátlót kell bevenni, különben úgy kell engem összekapargatni*-* Gondolom nem kell bemutatni, h miről szól a film, aki meg mégse ismeri, nézzen utána:D Napersze h ilyet álmodtamxD Igazából nemsokmindenre emlékszem, kicsit zavaros volt, meg aztán átment full baromságba. Olyasmi maradt meg, h adott egy sorozatgyilkos-mint Patrick(Christian Bale) a filmben, talán hasonlított is rá- és a tököm se tudja hol de találkoztunk és furcsa volt, mintha már ismertük volna egymást, és kiderült h előző életében is efféle volt ami most és akkor megöldökölt, de most meg egymásbazúgtunkxD Hát dzsízösz:D Nembaj, jóvót azért:P:D Egyébként van a filmnek 2. része is, bár az vszinüleg inkább viccnek lett szánva:D Szintén érdekes, de korántsem annyira magávalragadó mint az 1. rész.

Idősek-főleg vénasszonyok-. Ki***********************ul elegemvan belőlük. Valahogy az a benyomásom, h a bp-i idős emberek sokkal elviselhetetlenebbek és normálatlanabbak mint a vidékiek. Nem értem, h hogyan várhatják el, h tiszteljük őket, mikor a magatartásuk alapján egyáltalán nem érdemelnek tiszteletet -persze van kivétel-. Bunkók és képmutatók. Nem egyszer van rá példa, saját szememmel is látom, h eljátsszák, h jaj alig tudnak járni, de pl. a villamoshoz, megha helyet látnak, Forma1-es autót megszégyenítő gyorsasággal tudnak sprintelni. Nameg amikor ráhúzzák a lábamra a tilitolikocsikájukat. Eleve, ha rálépnek a cipőmre, az egyik olyan dolgok közé tartozik, amitől fergetegesenhatalmas agyfaszt tudok kapni. Ma is ráhúzta a lábamra az egyik a szarját, néztem rá egy "szépet" de persze nem kért bocsánatot. Egyik sem szokott. Még nekik áll feljebb, h mér nem tudok arrébb menni. Azért mert nincs rá hely *****! Ilyenkor legszívesebben szétszerelném a kiskocsiját, és az alkatrészeket beledugdosnám a testnyílásaiba. Cippcupp^^

Lélektájak. Továbbra is tartom magam az előző bejegyzésben leírtakhoz. Őrá máshogy reagálok már érzelmileg. És ez így is marad. Tisztában vagyok vele, felfogtam, h mire számíthatok Tőle, és mire nem. Csak elmondtam mégegyszer, h ne aggódjon már hülyeségeken feleslegesen. És ha beleegyezik amit mondtam neki, szerintem tökjó lesz minden, ahogy eddig is volt. Persze érzelmi téren árnyalatnyi változásokkal. Az a helyzet egyébként, h szerintem főleg az érzelmekről, sokszor mindenki hazudik mindenkinek, mert a kis lelkibékét fenntartani akaró helytartó azt adja a szánkra. Ez most rám pont nem vonatkozik. De biztos vagyok benne, és ebből sem engedek, h van, akire nagyonis.... De nemérdekel. I don't give a single fuck. Amit most szeretnék, azt megkapom Tőle, és fordítva is, szóval hol itt a problémó? Most újra jön az, amit az elején leírtam, nem fogom mégegyszer:) Szóval nincs olyan, amivel megsérthetné az önérzetem v akármit. Ha mégis talál olyat, és megpróbálja, akkor rá fog jönni, h amilyen cuki, szeretnivaló és aranyos vagyok, éppolyan kegyetlen is tudok lenni. És megtalálom a módját:) Rohadtkegyetlen tudok lenni, ha kell, ha megérdemli vki. Ez kb mindenkire vonatkozik.

Kuponjóság. Már sooooooksok ideje jönnek nekem neten kuponok erről-arról, és szoktak egésztetszetős dolgok lenni köztük, és most életem 1. kuponjával egy élővércseppes vizsgálatra fogok elmenni. Vmi hiperszuperérzékeny mikroszkóppal fogják megvizslatni a vérem, és 1 csomóminden kiderül majd belőle, h pl. milyen betegségekre vagyok hajlamos megilyenek. Ezáltal szélesebb képet kapok a jelenlegi egészségügyi állapotomról. Kíváncsian várom.

Hmm...más most annyira nem jut eszembe, ígyis kisregényt írtam:D Jóhát persze tudnék még....de maradjon máskorra is:PP 

      Valaki nem akar meglepni egy ilyesmi kabáttal?^^ :D Előkarácsonyi ajándékként? Hmmm?:D *pillarebegtetőskismacskanézés*

A bejegyzés trackback címe:

https://nitta-in-a-fantasyworld.blog.hu/api/trackback/id/tr573373016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása