DerégvoltxD

2010.09.01. 14:31

Hmm.... jórégesrég írtam. Lássukcsak mik történtek velem mostanában.

>Újfent voltam Bp-en, és találkoztam Endoval meg Andrással. Jóvolt^^ Megnézettem Endoval a Holló-t mert alapfilm, és már rég meg akarta nézni, én már v ezredszerre láttam, de egyszerűen nemlehet megunni, annyira*-* Aztán másnap beiratkoztam az egyetemre. Vannak szimpatikus arcok.

>Befejeztem a fizikoterápiát. Egyelőre nemkell többet mennem. Jobbanlett a térdem^^

>Soksoksok év után leszoktam a körömrágásról. RohadtnehézxD Megcsináltam szép hegyesre a körmeimet. Már amelyik megnőtt már akkorára, h ezt megvalósíthassam.

>Vasárnap költözök fel Bp-re az egyetem kolijába. Várom. Megint újszagú dolgok. Állok elébe. Aztán lesz még 1 hét szabim a sulikezdés előtt:P Végre találkozok a legjobb bnőmmel, drága Zsófimmal, akit egész nyáron nemláttam.

>Nemsokára játszani fogok a Silent Hill 4-gyel, mert most olyanomvan. Tegnap megnéztem újra az 1. részt, és mégmindig nagyon tetszik. Szorgosan szerezgetem be a zenéit az összes résznek, olyanjó^^

>Végre lesz kivel Gyárba mennem:D

>Hamarost vénülök 1 évet megint, méghozzá jövőhét szombaton (11.-e)-2001 óta könnyen megjegyezhető dátum-

>Igazán örülök, h végre nem sülök meg, és hidegebb van, és felvehetem a csizmáimat meg a kalózkabátomat.

>viona-art.com RULZ Mindegyik ruhát elfogadnám:P Úristen, annyira gyönyörűek*-*

Többminden nemjut eszembe ami esetleg érdeklődésre tarthat számot.

A bejegyzés trackback címe:

https://nitta-in-a-fantasyworld.blog.hu/api/trackback/id/tr542264424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása