Nincs túlsok mondanivalómxD Filozofálgatni akartam, de ellibbent a kedvem közben:/ Azért az az érzés ittvan még, és itt is lesz. Pár másodpercig hasít, hirtelen, majd nagylevegőt veszek, és minden megy tovább. Hátpaff. Nem akarok komoly kapcsolatot, a tököm kivanmár. Nem vagyok rá érett még, bevallom, ennyi. Pedig kb egész eddig azt kerestem -meg biztos fogom is, gondolom, majd-, de igazából azt sem tudtam mi az. És nem kell egyelőre. H ilyen téren mi lesz a jövőben? A sarokban lévő pókocska fanszőrzetének szőrtüszőjét sem érdekli. Legyenek elképzeléseink, terveink, persze. De a lényeg a MOST. Ezt annyimindenkivel egyetértettem már, aztán a cselekvés mégis más, jaj....-___-" Fú dejól kiropogtattam a hátam:D Már merem újra ropogtatni, mert a legutóbbi műtétem -vesekő- gerincérzéstelenítéssel járt, és azután nem mertem 1 darabig:DD Rohadtul nem tesz neki jót, de muszáj, így kevésbé fáj. Kéne egy csontkovács:/ Említettem a legelején, h szeretek csapongani a gondolatok közt, emlékeztek, ugye?:D Hát most ultránxD Ettőlfüggetlenül szerintem érthető vagyok:D Kíváncsian várom a napot.... 1 idő múlva én fogok lépni... Mert kíváncsi vagyok. Meg elmúlik az a pici de annál idegelőbb idegesség. Igazából rohadtkíváncsi természetem vanxD Néha már túlságosan is. Najó talán vmi tisztát is kéne írnom, mielőtt agykukit okozok másoknak:D Hmm...most nem megyxD Fú még sosem hagyott ennyire hidegen a Szerelem meg társai gondolata. Nah, inkább megyek megcsinálom a körmöm. Jah, és végül mégmindig rágom a körmöm, pedig műkörmöm is volt, hátha leszokok tényleg, de kb semmit sem használt, mert a végén már alig vártam h lekerüljenek h újra rághassam a körmömxD

Oké, ma nem voltam túl....lélekemelő.

Ui.: ANGLIÁT AKAROK -már régóta érzem így, kb mióta hazajöttem onnan xDDD-

 

 

 

 

Uui.: Aki tud ezzel kapcsolatban infoval szolgálni, h mit jelenthet meg stb, feltétlenül írjon!

A bejegyzés trackback címe:

https://nitta-in-a-fantasyworld.blog.hu/api/trackback/id/tr453375317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása