Cseresznyeee!

>Mostanában rákaptam Emilie Autumn-ra. Ezelőtt is hallottam már, de pont egy nem olyan jó számát, és elkönyveltem h nem tetszik, de most többet is meghallgatok, és van amelyik durvánjó^^

>Mégmindig ideges vagyok. Egy kicsit. Vánszorog az idő.

>Felturbóztam az egyik táskám^^ Olyan ügyes vagyok:D De tényleg büszke vagyok magamra, és ez....igazán felemelő érzés n_n

>Februárban térdműtét. Hurrá. Komolyan örülök, mert már nagyon szüksége van rá a térdemnek. Utána mihelyt felépültem, irány újra táncolni^^

>Megkaptam a kuponom, holnap bejelentkezek, már rendkívül kíváncsi vagyok, remélem, minélhamarabb mehetek.

>Személyiségteszt RULZ!  http://mbti.tarhely.biz/tesztek/teszt_20 Töltsétek ki Ti is! Teljesen igaz, ami kijött nekem:D Meg kb mindenki így járt eddig:D

>Mégmindig gondolkozok mi leszek, ha mégnagyobb leszek. Majd leírom ha biztosra kitaláltam.

>Végre eljutottam arra a szintre, h elégedett vagyok a külsőmmel. Persze a belsőmmel is, azzal eddig is az voltamxD De fejleszteni kell még, sokat. De ez történelmi pillanat, mindig volt vmi bajom a külsőmmel, most végre elfogadtam magam, magamnak is tetszek nemcsak másnak, és nagyonjó feeling^^

 

>Könyörgök, ne zúgjon senki belém, nem tudnék most viszonozni semmi ilyesmit. Ez most rohadtegónak hangzottxD Csak amióta az eszemet tudom, vki mindig belém volt/van esve. Zavar. Mert általában olyan illető, akivel barátok vagyunk. Nem akarok neki fájdalmat okozni.

>Egyrejobban idegesítenek az emberek az egyetemenxD Nemszeretem őket. Újfent tisztelet a kivételnek.

SzépÉjt. 

A bejegyzés trackback címe:

https://nitta-in-a-fantasyworld.blog.hu/api/trackback/id/tr583382917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása