I don't mind the pain.....

2010.10.27. 12:10

Jobban vagyok^^ Igazából ha jobban megvizsgálom a dolgokat, nagyjából rendben vannak, de csak nagyjából. Valami kis rossz prücök mindig ottvan. Meg kell szokni. Kevés az olyan nap h ne b***ná fel vmi az agyam:D Mondjuk pl a primitív tupákagyú óvodás emberek mellett elmehetnék szó nélkül is, de nembírok sajnos. És elég sok van belőlük. Túl sok. Rohadtul zavar, h vannak ilyen emberek, mert nem értem létezésük okát. Azért létezni h másoknak bemondogassunk, ok nélkül vagdalkózzunk, örökre bölcsiagyúak maradjunk stb.... nem sok értelme van szerintem. Dehát mindegy. Vagyis nem mindegy, de sajnos az ilyenekkel nemsokmindent lehet kezdeni. Mert úgysem tanulnak semmiből.
Hétvégén házibuliban voltunk Drágámmal Pestszentimrén. Amolyan egészhétvégés házibuli volt. Nagyonjól éreztük magunkat^^ Én legalábbis:D De Endónak is tetszett. Egy pár új jóbarátjelöltre tettem szert. Örvendezek, h vannak még ilyen jófej, aranyos, szeretnivaló emberek, mint pl. Zoli, Annabel, Csabi, Móni, Avi, Abigor, Balázs .....és még sorolhatnám. Mégegyszer köszönöm Viktornak, h felturbózta a tetkóm^^ Nagyonszép lett. Majdha meggyógyult megmutatom.
Aztán mi van még.....Júúújtényleg:P Egyik kedves ismerősöm, Marci-aki Ádámnak, az ügyesvideósrendezős Ádámnak barátja, amúgy ő is benne lesz- írt nekem h mit szólnék egy szerephez az aniME-jükben. Ez élőszereplős animét jelent. Én leszek a démon tanárnő (osztályfőnök):P Wááá dejólesz*-*
 

U.i.: Hallgassatok Secret Garden-t mert annyiraszéép*-*

Ez a képsor igazán tükrözi a bejegyzésem elején említett "csoport" agyiszintjét.

A bejegyzés trackback címe:

https://nitta-in-a-fantasyworld.blog.hu/api/trackback/id/tr592402631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása