"WE'RE PAPA FUCKIN' ROACH!"

2010.08.14. 19:58

Eszméletlenülkúvajóvolt!! Ugyebár voltam középső hugikámmal, Adrival, tegnap Szigeten. Akárki akármit mond, a Sziget BASZOTTJÓÓÓ! Egyszer kiköltözök egészhétre aztuti. Perszepersze, drága. Ezzel teljesmértékben egyetértek. Meg a mobilbudik környékén büdösvan. Ez is igaz. De maga a hangulat, a koncertek, az egészminden felejthetetlen élmény. A Papa Roach koncert rohadtjó volt, széttomboltam magam:D És látszott rajtuk, h örömmel vannak itt, és szeretik a rajongóikat. Ez nemvolt elmondható a 30 Seconds To Mars-ról. Szeretem a zenéjüket, nagyon, mert jó is-kivéve az újalbum, azon kb 1 tetszetős szám van-. De látszott rajtuk, főleg Jared-en, h öntelt pöcsök. Meg pl a koncert végén nemigaz h még nemlett volna idő még1 számra, és hiába tapsolták meg kiabálták vissza őket, basztak visszajönni. Azért ez is elárul vmit....Namind1
Egyébként a társaság változó volt, de nagyrészt kellemes, sok elvetemült arccal találkoztunk:DD Az egyik pasival pl szövetkeztünk párpercre és megcsapkodtuk a haverját papuccsalxD Persze aztán visszakaptamxD Meg le lettem fényképezve, és fentleszek a streetfashionbudapest.hu-n^^ Nem mondanám h olyan nagyonjó kép lett, mert elégkócos vagyok rajta, mert pont Papa Roach koncert után kaptak el:D
Nah, rövidentömören ennyi, nemrég keltem fel, de mégmindig mosottszar vagyok:D Egész éjszaka nemaludtunk, mareggel jöttünk haza. Éjszaka vihar volt, jól eláztunk és nyakigjártunk a sárban. Széplett a cipőnk meg nadrágaljunk:D

Pápá n_n
 

A bejegyzés trackback címe:

https://nitta-in-a-fantasyworld.blog.hu/api/trackback/id/tr832221949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása