IMÁDOM^^ Ajánlom minden mangamániás figyelmébe:)

Suli. Mégmindig tetszik. Persze van olyan tantárgy amit egyreinkább utálok. Ezvan, túlélem. Úgygondolom vannak barátaim. Ákost és Petit már annak tekintem. Meg egyrejobban kijövök a többiekkel amúgy.
Great Gatsby-t kéne olvasnom de nincskedvemxD Természetesen angolul. Hiába vagyok jó angolból, már az első pár oldal után belehülyültemxD A lényeget érteni, nincs vele gond, csak olyan szavakat használ h OMFG:D

Kedv, sötöbö. Most jólvagyok, asszem. Bár eléggé zavar, h kb semmire sincs időm mióta elkezdődött az egyetem. 1 héten max 1 v 2 nap van amikor nem rohanok egésznap:D És már előre be vannak szinte mindig táblázva a heteim. Durva. Szóval nem unatkozok. Repül az idő eléggyorsan.
Szeretnék újra táncra járni. Rohadtul hiányzik. De nincs rá se keret se idő(főleg).

 

 

 

   Tegnap végleg megtört a jég, és énekeltem Endonak. Szeretek énekelni, és elégjó hangom van, de azért képezni persze nemártana. Azt mondta h belezúgott a hangomba^^
Csütörtökön Margitsziget. Már nagyon hiányoztak a többiek. Egészhéten ezt a napot vártam:D Szánombánom, h múlthéten az este 1. felében olyan antiszoc voltam, mostmár nemleszek az, ezt garantálom:D

 

 

 

Nah, húzom vissza a bélésem olvasni. Muszáj. Pedig v 5 más könyv van amit szívesebben olvasnék-_-"

Pápá

A bejegyzés trackback címe:

https://nitta-in-a-fantasyworld.blog.hu/api/trackback/id/tr292369178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása