Mesedélután következik:D

(Múlthét)Péntek: Megérkeztem Budapestre, András kijött elém. Elmentünk hozzájuk, aztán 8-ra elvágtattunk a Móriczra, kedves Botondbarátommal találkozni, mert kaptam Tőle Sziget napijegyeket, mert középső hugimmal megyünk 13.-án:P Jóósokat eszmecseréltünk, ami tökjó, aztán hazavillamosoztunk és aludtunk( de előtte fürödtünk meg tévéztünk, de asszem ezt fölösleges ilyen részletesen leírnom:D).

(múlthét)Szombat: Olyan érzéssel keltem mint akit agyonvertek, mertmár megint nem aludhattam kedvemre ameddig csak bírok. Délelőtt benéztem nagybátyámékhoz, aztán vissza Andrásékhoz, aztán 13:15-kor találkoztam Wádámmal, merth ittenbizony forgatás következett:D Újabb videó készítésébe fogott ezen kedves barátom, és felvettük a jelenetem, amiben szexinlassanszexiruciban táncoltam szexilassú zenére, és az egész olyan sejtelmesen lett megvilágítva, majd meglátjátok ha készlesz, most így nemtudom normálisan elmagyaráznixD. Lényeg, h dúúrvánjólett^^ Az elején eléggé olyan érzésem volt, h televan a bugyi, vagyishát rendesen kigyulladt a beszarásjelzőm, mert én amúgy rohadtszégyenlős vagyok. Úgyh faszán büszkevagyok magamra, mert sikerült ezt legyőznöm^^ Aztán vissza Andrásékhoz, és még v félórát beszélgettünk Wádámmal a "kapu" előtt:D n_n Ezekután Andrással elmentünk az anyukájához, akit én nagyonszeretek, meg Ő is engem. Ettünk finom palacsintát, meg kaptam ékszereket. Aztmondta Ági, h ő már úgyse hordja őket, válasszak amelyik tetszik:D Igazán kedves volt Tőle^^ Mindezekután húzáshaza, alvcsixD (úristen).

(szinténmúlthét)Vasárnap: Alvás sokáig, majd könnyesbúcsút vettem Andrástól és 15:00-kor találkoztam Endodrágával a Deákon. Elmászkáltunk, eldumálgattunk, elhülyültünk (nagyonperverz a szentem:D, bár engem se kell félteni ha belelendülök:D), kimentünk a Margitszigetre, ott üldögéltünk a romoknál v 1 órát, -ha nem többet...-, de mivel nemjött senki akinek elvileg jönnie kellett volna oda, így elhúztuk a bélésünket Endo rezidenciájára. Folytatódott a baromkodás, ittunk csucsukoktélt, zenéztünk, dumáltunk, szóval tökjól elvoltunk.

Hétfő: Reggel feladtuk a postán a kolisjelentkezésemet, aztán vissza Endohoz, aztán Deák, ahol volt szerencsém megismerni Endo barátnőjét, Esztert. Elkísértük Endo-t a Zrínyihez, mivel ment gólyatáborba (szegény:D) utána nyomás a Keletibe, és Eszterrel beszélgetőztem amíg nemindult a vonatom. Igazán nagyon megkedveltem:) Nehéz volt Tőle elválni.

Szóval wuhúú defasza volt ez picithosszítotthétvége^^ Mindenkivel nagyonjól éreztem magam, és igazánörömmel konstatálom, h Endoval meg Eszterrel is nagyon hasonlítunk:) Imádom Őket^^ De már most baszottul hiányoznak >.<

Egyébként most h nemvoltam kezelésen, majd beszarok, néha úgy megfájdul a jobb térdem. De holnaptól megint megyek. 10 kezelés lett kiírva.... És még a felénél se járok. Amúgy olyan görcsben van a vállam, h.... igen, beszarok:DDD Ráadásul fájogat a torkom, úgyh lehet kezdődik 1 jókis megfázás, hurrá-__________-"

Nacupp

U.i.: Agyfaszt kapok a myvip-től-__-""
 

A bejegyzés trackback címe:

https://nitta-in-a-fantasyworld.blog.hu/api/trackback/id/tr862209932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása