Tegnap nosztalgiáztam 1 kicsit:D Régesrég 1 messzimesszi galaxisban hatalmas Shygys (így írták, amúgy kiejtve Shyguys) rajongó voltam. Nem emlékszem pontosan hány éves voltam, annyit tudok, h ált.sulis. Abban az időben bizony menőnek számítottak az ilyen Backstreet Boys-féle bandák. Szarráhallgattam annakidején a kazettájukat, és tegnap előkerült megint, és újra meghallgattam maxhangerőn, boldogítva ezzel a családomxD Középső tesómmal meg anyámmal annyit röhögtünk a szövegeken:D A lassú nótáknál azthittük h elönt a nyáltenger, ill. minimum odahányunk, de a pörgősebb, táncolósabb számaik mégmindig hallgathatóak. De hogy milyen csúnyák voltak szegényekxD Jóvan ez szemét beszólás volt. Mindenkinek más a szép. Viszont hangjukat tekintve a Julian nevezetű legény viszi a pálmát, mert szerintem tökjó hangja van, sokhelyen Jackson-os beütésű, márcsak ezértis tetszik. Nemtudom mi lett velük egyébként, és lusta vagyok rákeresnixD Egyébként a bejegyzésem címét az egyik számukból szedett dalszövegrészlet képezi:D
 

 

 

 

 

 

 

Nameg persze előkerült pár kazetta azok közül amelyekre felvettük azt a rengeteg baromságot, amit ált.sulis ill. picit kisebb korunkban összehordtunkxD Már akkor sem voltunk komplettek:D

Elkezdtem fizikoterápiára járni, merth muszáj, az ízületi fájdalmaim miatt. A lábam pl már ált.sulis korom óta fájós. Aztán lettek gondok jobban a térdemmel, könyökömmel.... Nagyvalószínűséggel a pikkelysömör nevezetű betegségem okozza. Aki nemvágja mi az:

A pikkelysömör (psoriasis) egy bőrbetegség, ami a bőrt, körmöket, ízületeket, nagyon ritkán a nyálkahártyákat érinti. Krónikus, kiújulásra hajlamos betegség, elterjedtsége Magyarországon 2% körül van. Nem fertőző betegség. Jelenleg véglegesen nem gyógyítható, de többnyire tünetmentesíthető. A betegség genetikus jellegű, a psoriasisra hajlamosító génnek eddig 7 fajtáját azonosították. A bőr különböző helyein és különböző nagyságban fellépő, különböző alakú, élesen határolt, a bőr felszíne felé kevéssé kiemelkedő, lapos beszürődményekből áll, amelyek erősen fénylő, gyöngyház fényű, szürkésfehér színű felhámlemezektől, pikkelyektől vannak fedve, amely lemezek rendes körülmények között maguktól nagy tömegekben válnak le, de különben is könnyen lekaparhatók, és ilyenkor az alatta levő lobos beszürődmény mint egy vörös, több apró pontocskákból vérző felület látható. A betegség rendesen kis veres foltokkal kezdődik, amelyek kezdetben az ujj nyomása alatt elhalványodnak, és csakhamar a jellegzetes korpásodást, lepikkelyezést mutatják.

Lehet képeket nézni, ha vkit jobban érdekel. Nekem szerencsére -már- nem ilyen durva, "kiskoromban" voltak rajtam olyan foltok, kaptam is rá kezelést. Mostmár csak a fejbőrömön van, -és ennek köszönhetően sajnos nincs az a sampon ami eltűnteti a korpát....-, meg főleg télen, a szemöldökömön szokott előjönni, aztán átterjedni a homlokomra....:S Szóval evan.

Lapozzunk. Holnap VÉGRE újra lesz festve a hajam, h megint szép vörös legyen^^ Majd készítek képeket.

Nah, elhúzom a bélésem, mert éhenhalok, meg kifogytam meg aztmondják holnap esni fog.
(L)PéntekSzombatVasárnapHétfőnegyede/fele(L)

Búcsúzásul vmi jó és mókás:D Akkora arc ez a pasixD ImádomxD

https://www.youtube.com/watch?v=w5JhkrY0Keg

https://www.youtube.com/watch?v=2D9h5sGj1oM&playnext=1&videos=zszuKmYrzs0


Pápá
 

A bejegyzés trackback címe:

https://nitta-in-a-fantasyworld.blog.hu/api/trackback/id/tr402196891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása