Bezsongáááás

2010.07.22. 23:04

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

'Estét!

FELVETTEK!!! Károlis bölcsész lettem bizony^^ KRE-BTK Anglisztika n_n Úgyh most rendesen be vagyok zsongvaxD Jaj olyan boldogságos vagyok*-*
Gólyatáborba nincs az a pénz, h menjek:D Eddig 1 gólyatáborban voltam, de akkoris legszívesebben....inkább nem fejtem ki^^ Szóval nemtetszett. Nagyon nem. Persze, lehet, h ez más. De inkább nemkockáztatok:D
Hétfőn pár órára felvonatozom a bélésem Bp-re, mert elkísérem kistesómat, aki nyaralni megy oda rokonokhoz. És tökjó, mert találkozok a Legjobb Barátommal, Andrással^^ Végre. Már nagyonhiányzik.
Minkről képek:D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nah, JóÉjtet Néktek!

Utóiratban itt egy másik kép rólam(szeretem magam fényképeznixD)


 

A bejegyzés trackback címe:

https://nitta-in-a-fantasyworld.blog.hu/api/trackback/id/tr252169727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása