Mijáú^^

Fúha, rég írtamxD Bár annyira nemrég. Pl. tegnap azért nemvolt időm, mert anyukám segítségével felturbóztam az egyik nadrágomat, h széplegyen, mert nincs 20000 Ft-om 1 industrialos gatyára, úgyh a csináldmagad-módszert alkalmaztam, és a végeredmény igazán faszalett*-*
Szeretem azt a számot. Amiből 1 részlet ezen bejegyzés címe. A Perfect Circle-Pet. Megmost megvagyok halva a gyönyörűségtől, mert végre lejöttek az Industrial Legacy albumok és wááádejók*-*
Hiányoznak a barátaim. Névszerint: András, Janesz, Zsófi. Ők hiányoznak a legjobban. De augusztusban újra találkozhatok Velük, dejólesz^^ Mondjuk sajnos Zsófival nem:(
Igazából nemnagyon tudok mit írnixD Javában zajlik a Hegyalja nálunk, és délutánonként feljárogatok tesómhoz, aki a lángososnál dolgozik a fesztivál ideje alatt. Szeretek ilyenkor sétálgatni, mert vicces kalandokban van részemxD és jófej embereket ismerek meg. Az mindennapos h lepocsolnak vízzel:D Vmelyik nap egy srác megállított, h ő most szerelmes lett belém, és hosszú percekig nem engedett el, mert ölelgetett:D Teljesen megvolt halva, h megöleltem. Megh milyenjó illatom van. Nagyon aranyos volt egyébként:) Utána visszafelé is találkoztunk tesómmal velük-akkormár a többi haverjával volt, akik szintén nagyon szimpatikusak voltak-, ésakkor folytatódott az előzőxD Látszott rajta, h azért már beitókázott, de egyáltalán nem néztem hülyének v ilyesmi, mert amúgyis imádok ölelgetni, főleg, ha az illető aranyos is:) Aztáááán.....Kb 3-szor lefényképeztek(nem az előzőek, mások). Egyébként én mostan nem Hegyaljázok, mert semmi olyan együttes nemjött/n, akiért megérné nekem pénztkiadni.
Ééés csodatörtént. Megszoktam a magányt(ezalatt a pasinélküliséget értem). Sőt, jól is érzem magam így. Bár, azt nemtudom, h meddig. Lehet, h 2 nap múlva megint elkezdek szenvedni:D Bár amitől most leginkább szenvedek, az a MELEG. Komolyan, ha pucéran mennék ki az utcára, akkoris majdmegsülnék-____-"
Most nincskedvem filozofálgatni, pedig terveim közt van, h azt is fogok a blogomban, mert sokszor szoktam csakúgy fejben. Nade ami késik, nem múlik.

Pápá   
 

A bejegyzés trackback címe:

https://nitta-in-a-fantasyworld.blog.hu/api/trackback/id/tr572157121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása