Beginning....

2010.07.13. 22:18

SzépjóEstét!


Nitta vagyok, kezdő blogfirkantó. Gondoltam, ideje egyet létrehozni, mert néha túlcsordulnak a gondolataim, és muszáj őket leírnom, meg egyébkéntis van amit szívesen osztok meg másokkal. Szokásom, h egybeírok szavakat, nem mintha nemtudnék helyesenírni, mert igenis tudok, csak nekem ígytetszik, akinek meg nem, az takarja el a szemét és fogja be a fülét. Ennyi.
Előzetesben, szeretnék ajánlani egy könyvet. Paul Young: A Viskó. Aki csak tudja, olvassa el. Engem igazán elgondolkodtatott, és sok dologra rádöbbentett. Nem fejtem ki jobban, mert "nem lövöm le a poéntot". A lényeg, h teljesen más képet fest Istenről, mint amilyennek eddig gondoltuk/elképzeltük. Nemvagyok egy buzgónimádkozó templombajáró "ha véletlenül elfelejtettem lefekvés előtt imádkozni júj akkor most megkorbácsolom magam" típus. Meg nemis szeretem az ilyeneket. Csak hiszek egy felsőbb hatalomban, ami/aki felőlem lehet Isten is. Tényleg, csak ajánlani tudom ezt a könyvet. Főleg azoknak, akik elvesztettek vkit.
Egyébként erről a "hiszekdologról" jut eszembe, h amúgy elvetemült paramániás vagyok. Úgyértem, h hiszek a szellemekben, UFOkban-ezzel egyetemben a földönkívüliekben, mivel kedves barátaim, az UFO és a földönkívüli lény nemugyanaz-, démonokban, boszorkányokban, varázslókban, misztikus állatok-pl. sárkányok *imádja őkeeet*- létezésében, stb....^^ És imádok mindezekről történeteket/esettanulmányokat olvasgatni.
Nemrég láttam a Komfortos Mennyország c. filmet (The Lovely Bones), és imádom. Kb. végigbőgtem. Eszméletlenülszomorú, ugyanakkor elképesztőencsodálatos. Mint A Holló c. film. Azt is imádom.
Elég sokrétű személyiség vagyok egyébként. Sokszor emiatt idegesítő vagyok önmagam számára. Deazért szeretem magam. Deazért nemviszem túlzásba:D Mindenki szeresse önmagát!

Najólvan, azthiszem ennyi mára.

Jóéjt, Világ!


A bejegyzés trackback címe:

https://nitta-in-a-fantasyworld.blog.hu/api/trackback/id/tr472150139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása